خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/13 - 10:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسینی مطرح کرد

استقرار واحد مالیاتی در شهرستان های باوی، کارون و حمیدیه

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس گفت: در خصوص استقرار سازمان‌های مالیاتی در شهرستان‌های کارون، حمیدیه و باوی صحبت و مقرر شده که به زودی در این شهرستان‌ها نیز واحد مالیاتی استقرار یابد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید کریم حسینی در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی خوزستان در خصوص مطالبات مردم و انتظارات آنان از سازمان امور مالیاتی استان مباحثی مطرح شد.



نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس افزود: در خصوص استقرار سازمان‌های مالیاتی در شهرستان‌های کارون، حمیدیه و باوی صحبت و مقرر شده که به زودی در این شهرستان‌ها نیز واحد مالیاتی استقرار یابد.



وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرداری اهواز در مرحله اول پرداخت عوارض آلایندگی عملکرد خوبی در این زمینه نداشت و پرداخت مرحله دوم آن نیز توسط استانداری بلوکه شده تا این شهرداری نحوه هزینه کرد خود را گزارش بدهد، درباره عوارض آلایندگی و نحوه هزینه کرد آنها نیز صحبت و از مدیرکل امور مالیاتی خوزستان خواسته شده در خصوص توزیع این عوارض ضریب محرومیت و توسعه یافتگی شهرها و روستاها را در نظر داشته باشند.



حسینی گفت: در خصوص فروشندگان خرد از جمله دست فروشان و میزان مالیات اعلام شده به آنان نیز صحبت شد که به واحدهای مالیاتی ابلاغ شده که فروشندگان خرد، دست فروشان و افرادی که دارای دستگاه پوز هستند، مورد توجه ویژه قرار بگیرند؛ البته آنان باید وظایف مالیاتی خود را به نحوه صحیح انجام بدهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 364432
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار